Una companya de La Pizarra de Raimunda, que de moment vol romadre a l'anonimat, ens explica la seva queixa:
“Vull denunciar públicament a l’empresa Segalés”
El passat dimarts dia 17 vam anar d’excursió a Gurb per a això vam contractar un autocar de l’empresa Sagalés que ens portaria i ens portaria de tornada. L’autocar ho demanem adaptat perquè una dona del nostre grup necessita d’ell. Vull denunciar públicament i també ho faré amb ells, els problemes amb què ens trobem. L’autocar que ens van enviar no complia amb les condicions legislatives que requereix un autocar accessible.
La rampa estava suspenien en l’aire a més d’un metre de distància del sòl, un cop oberta havia de baixar i pujar a manera d’ascensos penjant amb cadira a la plataforma. Per començar la rampa no baixava i el conductor no tenia ni idea de com funcionava (era la primera vegada que agafava un autocar d’aquestes característiques) després d’una infinitat d’intents nostra companya va pujar dalt i va haver de situar-se en un espai diminut que impedia la mobilitat absolutament per que hi havia un graó, veient-se obligada a romandre en el tall de la porta a més d’un metre de distància del sòl més de 20 minuts, i sense mesures de seguretat alguna, mentre que el conductor propinava golpetazos per poder guardar la rampa i poder així tancar la porta. Això no va ser tot, la cadira no es va poder assegurar enlloc perquè els ancoratges rudimentaris que suposaven per a aquest fi no arribaven a la cadira, i ella, va haver de viatjar per l’autopista sense cinturó de seguretat perquè no n’hi havia. Cosa que com sabeu és estrictament obligatori!. L’única mesura de seguretat van ser les paraules del senyor dient, “no es preocupin, aniré a poc a poc”.
Una imatge val més que mil paraules i aquí estan. Si us plau us demano ajuda per difondre això, demà ens pot tocar a nosaltres. Mil gràcies (Publicat a Facebook, on podreu posar la vostra opinió]